Bioresonantie

Informatie over bioresonantie

Bioresonantie betekent trillingen tussen levende systemen. Alle cellen en weefsels in ons lichaam hebben ieder hun specifieke trilling of frequentie. Vreemde stoffen of bacteriën in het lichaam kunnen de trillingen van het gezonde lichaam verstoren. Hierdoor kunnen klachten ontstaan.

Verstorende factoren opsporen en behandelen

Door middel van een bioresonantie apparaat kunnen de diverse energiefrequenties gemeten worden. Op deze manier kunnen verstorende factoren opgespoord worden. Ik gebruik hiervoor de rayoscan. Door middel van een vier-punts ECG worden verschillende parameters van de hartslag gemeten, berekend en opgeslagen. Deze werkwijze is volledige geautomatiseerd en zonder invloed van de therapeut.

Het apparaat kan ook frequenties afgeven. Op deze manier kunnen gezonde trillingen versterkt worden en verstorende trillingen kunnen opgeheven worden.

Het versterken van gezonde trillingen gebeurt volgens het principe van het natuurkundig verschijnsel resonantie. Hierbij wordt de trilling in hetzelfde ritme doorgegeven. Denk hierbij aan de werking van een stemvork. Indien je twee identieke stemvorken hebt en je slaat er eentje aan, dan zal de tweede ook mee gaan trillen.

In het geval van een storing wordt een exact tegenovergestelde trilling afgegeven. Hierdoor zal de trilling zich opheffen. Het lichaam zal dan niet meer gehinderd worden door de verstoring.

In de praktijk wordt gewerkt met de Rayocamp PS1000 Polar. Het unieke van dit apparaat is dat deze niet met losse frequenties werkt, maar met complete behandelprogramma’s die meerdere frequentie combinaties bevatten. Hierdoor kunnen direct complete ziektebeelden zoals; astma, diabetes of artritis behandeld worden.

Toepassingen

Iedere klacht/ziekte gaat gepaard met onregelmatige trillingen. Bioresonantie therapie kan met goede resultaten worden toegepast bij de meest uiteenlopende aandoeningen:

• ADHD/ADD
  • allergieën
  • artrose, artritis
  • astma
  • burn-out
  • colitis Ulcerosa / Morbus Crohn
  • chronisch vermoeidheidssyndroom
  • depressiviteit / angststoornissen
  • desensibiliseren van allergieën en intoleranties
  • diabetes
  • dystrofie
  • eczeem
  • fibromyalgie
  • gordelroos
  • hoge bloeddruk
  • hoog cholesterol
  • hoofdpijn
  • hooikoorts
  • huiduitslag
  • jicht
  • keel- , neus- , oorklachten
  • koortslip
  • leer- en concentratie problemen (met name kinderen)
  • maag- en darmklachten
  • migraine
  • MS (in veel gevallen)
  • ontstekingen in het algemeen
  • oogklachten
  • oorontsteking
  • overgangsklachten
  • premenstrueel syndroom
  • psoriasis
  • reumatoïde arthritis
  • schildklierklachten
  • slijmbeursontstekingen
  • spastische darm
  • spierklachten
  • testen en afvoeren van bacteriën, virussen, parasieten en schimmels
  • urineweg ontstekingen
  • vaccinatieschade
  • vermoeidheid
  • vruchtbaarheidsproblemen
  • weerstandsproblemen
  • ziekte van Lyme

De Bioresonantie behandeling is er op gericht om het lichaam aan te zetten tot herstel. Zowel acute als chronische klachten kunnen worden behandeld.

Bioresonantie is volledig pijnloos en daarom ook goed toepasbaar bij kinderen.